Profil firmy
Spoločnosť Auto Macho, poskytuje služby v oblasti servisu, údržby a opráv osobných a úžitkových automobilov. Jedná sa o služby autoservisu, preuservisu, autolakovne a klampiarskych prác. Autoservis sídli v novovybudovaných priestoroch na Nádražnej ulici v Leopoldove. Je výborne dostupný z hlavného ťahu Hlohovec – Leopoldov – D1 – Trakovice – Trnava. Prax v poskytovaní služieb máme od roku 1997.
Tím našich pracovníkov zaručuje odbornú opravu vášho vozidla s použitím toho najmodernejšieho servisného vybavenia a originálnych a kvalitných náhradných dielov.
Bloková vynimka
Bloková výnimka je nariadením európskej komisie, vďaka ktorej nemusíte auto opravovať iba v autorizovaných servisoch. Je v platnosti od 1. 11. 2004. V praxi to znamená, že výrobcovia ani importéri už nesmú odmietnuť prijatie reklamácie ani nijako obmedziť záruku, ak si majiteľ vozidla nechá vykonať opravu v inom než autorizovanom značkovom servise.
Bloková výnimka umožňuje, pri dodržaní predpísaných technologických postupov a s použitím patričných informácií a prístrojov, vyškolenému odbornému personálu vykonávať servisné prehliadky aj u automobilov v záruke.
- Majiteľ vozidla opravou v nezávislom (neznačkovom) servise nepríde o záruku a môže výrazne ušetriť. Podmienkou je použitie náhradných dielov v originálnej prvovýrobnej kvalite, alebo kvalitatívne rovnocenných náhradných dielov, vykonávanie všetkých servisných úkonov predpísaných výrobcom vozidla podľa stanovených servisných intervalov a riadne vedený záznam v servisnej knižke.
- Značkový servis nesmie odmietnuť uznanie reklamácie z dôvodu údržby vozidla v nezávislom (neznačkovom) servise.
- Platnosť zákonnej (ani predĺženej) záručnej lehoty na vozidlo nesmie byť podmienená povinnosťou majiteľa vykonávať všetky opravy v sieti autorizovaných (značkových) autoservisov.
- Ak by chcel značkový servis platnosť záruky spochybniť, musí dokázať nekvalitné vykonávanie údržby a použitia dielov neoriginálne kvality = dôkazné bremeno je na jeho strane.
- Servis, údržba a oprava nových automobilov v záručnej dobe – nutnosťou je dodržať postupy a rozsah práce predpísaných výrobcom automobilu.
- právo na prístup k technickým informáciám aj pre nové vozidlá, prístup k originálnym náhradným dielom, servisnému vybaveniu a školenia na rovnakej úrovni, ako u značkového servisu
- možnosť nakupovať originálne a kvalitatívne rovnocenné náhradné diely, informácie a diagnostiku od nezávislých distribútorov náhradných dielov
Celý dokument NARIADENIE KOMISIE (ES) č. 1400/2002 z 31. júla 2002 nájdete TU.